Talkin` 2 Myself

Gooodemorgon flickor o pojkar!

Drömmde en hemsk drömm om mig i steffsan, vi blev kidnappade i min mormor o morfars hus (?!)
så hotade dom oss om att jag rymmde skulle dom skära halsen av steffsan,o tvärtom!
Men ja lyckades rymma över till grannen, där tydligen stephanies pappa bodde ?
Så han kom dit o typ blev oxå kidnappad, men sen... kom stålmannen, ne men min pappa & typ räddade oss?!
hahah, saiiik låter inte så kul, men hade paniiik i drömmen!

Idag har jag inget bestämmt!
eller jo senare ikväll ska hela la famila till sebastians famila!
Faktikst kul, har ju bott hos dom i 3 veckor när dom bor i dubei/oman.
Men right now är dom hemma!

Funderar på att typ fläta inbakade flätor på ena sidan av luggen, har haft det tidigare.

Fiint att man ser min utväxt på bilden..
Får se hur jag gör idag, kan ju alltid ge mig på ett försök!

Vad tycker ni?

/ annaa

Kommentarer
Postat av: britta

DOO IT!

2010-08-10 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0