paniiik!

just nu vill jag bara göra om på mitt rum!
slänga allt SKIT som jag har, fixa nya hyllor, nya tavlor & nya garderober!
HATAR så som här ser ut, även fast jag har städat, så är det endå fult, fett störigt :o

hade tänkt börja imon och fortsätta lite varje dag, och mammis har faktiskt lovat mig lite ny inredning till rummet, tummen upp för det!

egentligen är mitt rum så pinsamt att visa, men slänger in en bild för att ni alla ska förstå mig, & det kommer komma upp en för och en efter bild ofc ;)

puss :*





told yaa, HEMSKT! haha
ursäkta för inlägget, kanske inte så jätte intressant, men nu vet ni vad jag har att se fram emot att göra denna veckan -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0