ny duschad!

Konstigt att mitt inlägg under kom upp precis nu?
skrev ju det imorse ;s
aja, tänkte att jag skulle sova hyfsat tidigt igår så fröp ner i sängen vid 12 och så ringde kalle, snackadei lite över 2 timmar så blev sent ändå!

iaf va ja ju på stranden det va det skönt den första timmen, sen började det blåsa som f*n
så åkte hem och tog en varm dusch istället!
Funderar fortfarande på hur jag ska göra imorgon...
bestämmer mig ikväll, måste först be pappa om pengar så att jag kan åka eftersom jag har 3 st 50öringar i min plånbok!

Ikväll blir det någon konsert med mamma,titti & alma...
Ser fram emot det sådär asså..
lillbabs ska sjunga?
hahahhaaah as garv!
men har inget annat för mig, orkar inte va med någon eller så.
Sen vet jag att mammsen vill att jag följer med så ja!

Nu ska jag börja göra v mig, bild på hur jag ser ut ikväll kommer sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0