Land of confusion...

Britta jag gjorde det!
Ja någon vid namn Britta kommenterade där under att jag skulle göra det & det gjorde jag ;)


Såhär blev det, gjorde det hela vägen ut i topparna denna gången, tyckte det blev fint så!
Gjorde det på höger sida.
När jag var klar kom jag på att jag har hål i örat "där uppe" sedan 2 år tillbaka i vänster!
Lite smått irriterande eftersom jag vill ju att det skulle synas (som det gör på bilden nedan)
Men blev ändå nöjd ;)
Nu ska jag slänga mig i en av våra uuuuber sköna soffer o kolla Snabba cash för typ tusende gången!
Men han är ju så jävla snygg!

eller vad säger ni ? ;)


Kommentarer
Postat av: Darksess

Jättefint! :D

2010-08-10 @ 19:36:42
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0