Hola amigos!

godemorgon får jag väll börja med fast att jag nyss klev upp ur sängen, halv 3 blev jag väkt..
Hade så sjukt roligt igår!
Komm väll hem vid 4 (dock inte lika sent som vanligt när vi umgås med den dära familjen)
men pappsen skulle jobba idag, stackars han ?!

Har inte en minsta lilla aning om va som händer idag, känner samma som steffsan, att vi inte har träffats på sjuuuukt länge.
Men det va i förrgår, men det var mer hej & hejdå!
Får väll slå en pling o fråga vad satmaran gör ;)
men nu    frukost!



Vet inte vad jag tycker om bilden? haaha den duger iaf här ;)

Kommentarer
Postat av: emily och evelina

gu va fin bogg :) med mycket bilder kolla järna in våran



www.emev.bloggplatsen.se

2010-08-11 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0