godnatt!

skulle vara med familjen idag, men det slutade med att jag bara var inne på msn och pratade med alla möjliga personer :)
hihi det är ju också trevligt!

sängen som gäller för mig nudå, imon (eller idag eftersom kl är över 00.00) är det min systers födelsedag, ringde henne halv ett, väckte henne visst, stackaren ska upp kl 5 på morgonen(a)
så vet inte vad som händer, skulle kanske sola med ina ;)
här i skåne har ju solen inte dykt upp så mkt....

skriver om planerna imon, pussen på er:*

 

mitt hår till valborg, sjukt ljust! asså lite orange aktigt ;o

 



till studenten, typ 11 juni i think? (haha, mina ben ser redigerade ut omg..)


så ser min hårfärg ut nu, känner att jag har bytat väldigt mycket de senaste halvåret. behöver även klippa mig, mina toppar är fett slitna ;o



fick bli en bild sen festivalen på mig josef conni & bamdad (fyfaan va fräscha vi ser ut att vara, efter att ha dansat i  ca 2 timmar!) hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ni inte kunnat göra en frågestund eller nått? :)

2010-08-04 @ 12:04:51
Postat av: Kristina

wow så smala läppar!

2010-08-04 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0