danmark eller danmark?

Hmm, sitter här o vet inte om jag ska till danmark eller danmark?

Alltså åka till mina danska/franska kusiner men familjen, har inte träffat dem på 2 år
eftersom min pappa kom på att han ville skiljas, så blev det bara skit av allt
och nu drog han ut tummen ur röven och slängde ur sig att vi skulle åka dit!
Det blir alla kusiner alla danska + franska, rätt kul!

Eller...

Åker jag till bakken med bästavän och massa andra familjer?
Jag är galen i karuseller och berg o dalbaner, men är på tivilo, bakken, liseberg, bonbon land
eller tivoli i köpenhamn minst 1 gång per år.
Så kan ju iprincip bakken utantill!
Ska ju dit 1 gång med familjen och agerströms!
ååhh de fixck mig att tänka tillbaka till den 11 juni, till turkiet!
äh ska inte gå in på det!

Ska ta en jejäl funderare inatt, för nu kallar sängen och kalle ringer!

HAHAH!
denna bilden är fett efterbliven!
om jag inte minns fel är den tagen precis innan vi skulle till ekebo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0