busted av mammsen!

guud!
hade cider och sånt i min garderob.
När jag kom hem låg cidern på bordet, fattade direkt att mamma hade kollat igenom garderoben!
Hon hittade 2 stycken (som tur var)
Hade ju FF för nån dag sen, då rökte vi vattenpipa och drack de mesta av spriten. Hon kom ju också på att vi hade rökt vattenpipa, så det blev ett litet talk med mammsen.

mamma: steffi, jag vill inte att du röker vp, har kollat sökt runder lite om det, och det är medicinskt bevisat att 10 bloss med vattenpipa är som ett packe cigg för lungorna. Såg även att du hade nån cider 4.5 i garderoben.

 

men som tur är, blev mamma inte sur, hon sa bara till mig sen var allt som vanligt igen.

har också fått höra att det finns människor som "spionerar" på oss när vi röker i kemira skogen.. hmmm :o

                      



/ stephaanie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0