bra uppdatering!

känner att vi har jäkligt bra uppdatering! host*
Var ju i bjuv idag med danskarna ;)
hade kul som vanligt, brottades hade kuddkrig o ja!

nu ikväll va jag bara hemma, mormor o morfar kom på besök, ahhaah!
grillade med alla o så.
sen grillade jag o alexandra mashmellos en lång stund framför gillen bara hon o ja, snackade en massa skit o hade allämnt trevligt ;)
Fakriskt rätt skänt att bara vara hemma efter att vara borta i 3 hela dagar hos min lilla steffsan :D
men har haft sjukt kul!

Nu blir det till att fortsätta vara social med mormor '& morfar.

Bjuv imon så uppdatering av mig sker på kvällen ;)
asså ja vet inte vad ja yrar om idag, känner mig helt drogad efter all danska man fått höra idag, fett kul att steffi inte fattar, naaw, hahaha!

/ annaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0