boom boom boom i want you in my room

Heey fukkkeers :D

Va inne i stan idag med eleni, fick vänta i cirka 1 timme på knutan för hon va så fukking seg!
Gick in på catflash och visa min piercing(som dom sa att ja skulle göra i telefon)
kommer in där o frågar efter stina som gjorde piercingen, nähe då va hon inte där...
Blev fukked up sur eftersom dom sa att hon skulle va där från o med kl 1 tills dom stängde.
Dom sa att jag skulle komma imon 12.45 det kan dom köra upp fingret i röven för det ska jag inte!
Gick då vidare till gecko o frågade & de sa att ja tvungen att ta ut den...
Inte särskilt konstigt eftersom om jag drog lite mer i den så skulle den ploppa ut;)
ska gå tillbaka dit om 1 månad o se hur den läker och sen ska de göra en ny :)

Sen drog vi vidare till café viva där vi skulle träffa steffsan & ina, men fucked up sena (igen)
så åkte o jobbade. Eleni va så snäll o följde med mig :D
tack hjärtis!

Nu sitter jag här och pratar i telefon med sebastian som vill att jag ska komma ner till råå på fest!
Är inte sååååå taggad på det idag, så ska ringa eleni o fråga om hon vill komma över eller något!



Är inte denna bilden härlig? inte redigerad eller nåt!
Miss turkiet, men steffi maybee honey...

/ annaaaa


Kommentarer
Postat av: systår

tack själv baaaabe

2010-08-10 @ 01:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0