bakken

vi drog oss ner till knutan vid 12 och var famme ungefär halv 2.

vi i hissen på knutan :)

 



naaaw!


yeeeiyy, mitt hemland!


första åket, ULVEN!

 


EXTREME, ouuff, loove!


jag & sigrid i svanen :)


5D, haha i salongen så var det helt tyst, tills han på skärmen bah shh! såklart skulle anna skrika: KÄFTEN! då är det några andra kilalr på andra sidan som bah: shh, sen började vi att shha alla, ahaha, typiskt oss asså.. ahha (y)


innan enterprise, innan vi mådde så illa, fyfaan! ska ALDRIG åka den igen ;o

SKÄMMIGT; på tåget hem satt alla familjerna tillsammans på tåget, sånt rum där man kan sitta typ 20 pers. Så satt två andra killar typ2 säten ifrån mig, så jag bah till anna, snygga killar kl 9! anna bah ouuff, men dom är danskar :( jag: haha, säger bara: hade dom lätt! anna: men åhfan, hade dom här och nu! min pappa (som hade druckit en aning) tittade på mig konstigt, och hans vän susanne började sancka: vem tycker du är snyggast? första eller andra? så diskuterade videt, helt plötsligt börjar pappa skrika: HEEYYYYYYY APPPPPLLLLEEEEEEE!!! och dom snygga killarna dooooog av skratt! Min pappa som är ur usel på engelska också, ååhh suck! Efter det, ställer sig min mamma och albins mamma och börjar dansa magdans?! det hade inte varit pinsamt om det bara hade varit vi , men nu var ju dom andra två killarna också där?! tillslut säger susanne till den ena killen: hur kan du ha så mycket häng? är det inte jobbigt? killen svarar: nej, det är skönt och snyggare än uppdragna byxor. PÅ SVENSKA?! så vi fick då såklart reda på att båda killarna knde svenska och hade förstått ALLT jag o anna hade sagt... asså så jäääävla pinsamt! hahaha

eftersom allt var så jävla ironiskt var vi tvungna att ta en bild på dom tillsammans med oss, efter det frågade dom om vårat nummer, och de var dom två jag och anna träffade igår, sancka om att man hade mycket att skratta åt? ;) haha!

ni som har läst så här långt, hoppas ni förstår den pinsamma situationen? hahaha!

puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni på g med nån av killarna eftersom ni träffat dom mycket?

2010-08-08 @ 17:11:53
Postat av: bami

stefan äger :D

2010-08-09 @ 00:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0