aj aj och aj!

guuuuddd!
har verkligen pain i min navelpiercing!
Den är inflamerad och min kropp börjar trycka ut den...
funderar på att ta ut den o låta den växa igen & isåfall om jag nu
vill ha det igen så kan jag göra det om något halvår!
men ska först se ifall det finns något att göra åt det!
tänkte åka ner till catflash men det är ju söndag så det är stängt :(
så de få bli imon!

Egentligen skulle jag o stephanie till bjuv idag, men den ena killen skulle hem till danmark idag,
så så blev det inte!
Men lär nog ändå träffa dom fler gånger eftersom det är bara att ta båten sen är man i helsingör!

idag blir det bara slappa framför datan & tv, senare kanske ja följer med eleni & stephanie in till stan o
hittar på något!

/annaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har ni känt varandra?

2010-08-08 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0